Saturday, January 8, 2011

Blåblogg vet best

Hvem andre enn Blåblogg kan starte sitt virke på jorden med et gjesteinnlegg?
Ingen, that´s who.
Hvorfor? Fordi det bare er sånn det er. Jeg sitter til enhver tid på fasiten. Selvfølgelig kan jeg ta feil som alle andre, sist var da jeg var 9 år. Men med unntak av et par-tre tilfeller opp igjennom har jeg altså alltid rett.

Blåblogg er mitt eget kommentarfelt. Et universalkommentarfelt for hele internett, og litt til. Reglene er som i andre kommentarfelt på nettet: den som roper høyest har rett. Og det er meg. La meg med en gang understreke at dette ikke er et debattforum. Debatt er overflødig i mitt tilfelle, siden jeg alltid har rett. Get fuckin´used to it. Hvis ikke du liker det så får du lage din egen blogg.

En ting til: at du har mindreverdighetskomplekser er ikke det samme som at jeg er arrogant. Jeg er nemlig ikke mer arrogant enn jeg har dekning for.

No comments:

Post a Comment